Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2021 17:15 - СВАЛЕТЕ МАСКИТЕ И ПЛЮЙТЕ НА ФАЛШИВАТА ПАНДЕМИЯ! ЖИВОТЪТ ИМА СМИСЪЛ САМО КОГАТО ЧОВЕК Е СВОБОДЕН!
Автор: adassa Категория: Други   
Прочетен: 2011 Коментари: 0 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 До всички „отговорни“, „образовани“ и политкоректни ковид-идиоти и идиотки, които от сутрин до вечер по форумите и социалните мрежи ми философстват по темата Коронавирус, а част от тях вчера на личния ми профил във фейсбук, ме заляха с лавина от обиди заради одобрителния ми пост за леденото хоро в Калофер.

Заради друго мое скромно мнение, изразяващо съмнението ми в съществуването на ковид-пандемията, бях обявена от стотици непознати за мен хора във фейсбук за терорист.

Затова днешното ми обръщение е към тези тълпи жалко платени тролове:

Драги мои с две мозъчни клетки, преди малко стана ясно, че Google е изтрил социалната платформа Parler по причина, че същата нямала филтър за реч на омразата. А за такава Гугъл считат, всяко изказване, което е неудобно, т.е. – различно от официалната глобалистка и неолиберална линия… Имате ли нещо да кажете по въпроса и можете ли да свържете 2 и 2, или предположението ми за двете ви мозъчни гънки е вярно?!?

Чела съм за жестоки войни и за много по-тежки зверства и изнасилвания на личността от това, което ни причинява днешната фалшива пандемия. Но за пръв път участвам в нещо, което надминава иначе развинтеното ми въображение- целият свят сме в лапите на някаква международна мафия, която ни спуска глобална диктатура. Либерасткият фашизъм вилнее неукротимо!

Днес и към момента Доналд Тръмп е все още действащият президент на САЩ. Но едно бледо еврейско момченце (Марк Зукърбърг) си позволи дързостта да изтрие официалните му профили с милиони последователи. Като по сигнал същото направиха и „Туитър“. А сега Google изтрива Parler. Вчера в официално съобщение от американския конгрес болните сатанисти от Демократическата партия обявиха, че се готвят да премахват думите използвани за назоваване на биологичен пол – „тя“ и „той“, а също „мъж“ и „жена“.

И вие сте седнали да ми философствате и да ме порицавате (ВНИМАНИЕ ще го кажа без цензура) за шибания вирус и още по-шибаните мерки? Но хайде, вие сте платени. Обаче по-лошото е, че още има много психясали хора, които ви се връзват и вярват, че причината за тези карантинно-информационни репресии е медицинска!

Това, което се случва сега, ще го пише след време в учебниците по история, където авторите на измамата ще бъдат определени като неофашисти. (ако дотогава все още има учебници).

Ние вече нямаме лица, бе хора!

Ние нямаме усмивки!

Крием се като плъшоци, пазим се един от друг, страхуваме се и мизерстваме в духовната си нищета.

Не знам точно чий болен мозък измисли това шоу, но знам, че ще е за наша сметка….

Когато ти смачкат психиката, когато маската се срасне с лицето ти и дори я заобичаш, когато дивите зверове по шубраците имат повече приятели от теб и когато свикнеш да те държат заключен, тогава ще е късно да си правиш каквито и да е изводи….

Скъпи „всезнаещи“ платени виртуални квачки, разбирате ли изобщо същината на занятието? И не се ли сбъдва с адска сила предположението на „конспираторите“, че единствената цел е да стоите заключени и да МЪЛЧИТЕ, докато онези отгоре разграждат построения с мъките на толкова поколения днешен свят? Ние вече дори не можем да говорим свободно!

Не мога да кажа, че ваксината е шибана! Защо да не мога?! Искам да мога да псувам, мамка му! Искам да мога да кажа, че искам да гръмна ковид-измамниците, които ме репресират. Как може да има филтър, който не ти позволява да говориш свободно?! И те изтрива? Утре ще ни изтрият всички акаунти, банкови карти и т. н. Утре животът ти спира с едно копче. Това е война срещу живота, срещу целият човешки род.

Това е най-лошата и решаваща война. Предадем ли се, тя ще е последната в човешката история.

Искам да мога свободно да кажа, че не харесвам дадена политика, човек, идея, ваксина или чорапогащник.

Искам да си имам пол! Биологичен и единствен! Искам и мъжа ми да си има.

Искам да сваля тоя грозен парцал от лицето си и никой да не ме плаши по телевизионните канали, превърнати в броячи на несъществуващи трупове!

Искам си свободата!

Защото ако някой ще ме маскира, заключва, изтрива, заличава и ще смазва личността ми, за какво ми е този живот?!

Животът има смисъл само когато човек е свободен…

Мария Чи, Skandalno.net




Гласувай:
22



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031