Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2012 10:17 - Стаята на Вечността – из спомените на Чергар Странник
Автор: adassa Категория: Забавление   
Прочетен: 2514 Коментари: 0 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
"...И така, когато тялото ни умре, умира и мозъка, и обратното, именно защото природата е решила, че съществуването на едното е безсмислено без съществуването на другото. Само че, аз успях да запазя мозъка функциониращ, и не само това, цялото тяло, всеки един атом от него, аз превърнах в един своеобразен мозък. Както знаеш, четиридесет дена след смъртта, косите и ноктите на умрелия продължават да растат и т.н., но информационните канали са прекъснати. Аз разработих серум, който превръща цялото тяло в мозък,всяка една клетка се превръща в сиво вещество, съществуващо само по себе си, без да е свързано със заобикалящият го свят по никакъв начин. Единственото, което прави е, че съхранява информацията, която си натрупал приживе. Този мозък, аз поставям във вакуум в стаята на вечността, която както казах преди е абсолютно непроницаема и неразрушима. Това е вечността, която предлагам.

Докато го слушах, през главата ми мина чудовищна мисъл, мисъл която
разтърси съзнанието ми из основи:
- Кохаб – прошепнах аз ужасен – а този мозък мисли ли?
- И какво, ако мисли? – раздразнено отвърна професора – Той не ще може да чувства. Страхът, болката, желанията, всичко това чувстваме благодарение на тялото си. Той няма да има представа за времето, времето за него ще е спряло, той ще се намира във Вечността. Той просто ще знае, това което е знаел, докато е бил жив. Но честно казано не знам Чергар, единственото което знам е, че съхранява информацията която е получил приживе.
- Но дори да има най-малка възможност този мозък да мисли, това е ужасно професоре. Кой би поискал да остане вечно насаме със себе си, със спомена за това което е бил? – потръпнах аз.
- Има, Приятелю, има. Тези, които искат да се почувстват като боговете измислени от страхът на простосмъртните. Тези, които не вярват в Бог, но се страхуват от него, станали пленници на безумни суеверия от една тъмна епоха. Тези на които останките от религиите са успели да втълпят, че са грешници по рождение и, че след смъртта ги чакат дверите на ада. Те ще станат мои клиенти и ще пребивават във вечността на своето безумие..."

http://neverojatno.wordpress.com/2011/08/21/vechnost/



 



Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930