Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.05.2016 22:26 - Осем знака, че починалите ни близки са около нас
Автор: adassa Категория: Други   
Прочетен: 3805 Коментари: 4 Гласове:
40


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Един от най-трудните моменти за нас е, когато наш близък премине от Другата страна. Нашите починали близки често ни дават знаци, с които искат да ни покажат, че са около нас и ги е грижа. Тяхното посещение е начин да ви покажат, че подкрепят Ваш избор, а понякога те просто искат да ви кажат, че ви обичат и ви наблюдават, да ви дадат усещане за спокойствие и обич. * Усещате познати аромати без причина около вас, които са били любими за тях: цигарен дим, одеколон, парфюм, цветя или аромат на храна * Виждате “случайно” номер на кола с техните инициали * Чувате любима тяхна песен по радиото или телевизията, точно когато си мислите за тях * Примигвания на лампата – знак, че любимите ви хора са около вас * Чувате думи, които те са използвали, от други хора * Домашните любимци, когато се взират в “нищото”, безпричинно мяукане или лаене * Когато някой ви дойде на “гости” на терасата или прозореца – птичка или пеперуда * Когато видите “случайно” еднакви числа на часовника или компютъра Появата им е техният начин да ви кажат, че те безопасно са минали “от другата страна” и че са тук, за да ви подкрепят. Случайностите не съществуват. Те са знаци от Съдбата, които трябва да следваме! Когато сте на прав път, получавате и знаци от съдбата. /chudesa.net http://www.struma.com/lyubopitno/shokirashto-osem-znaka-che-pochinalite-ni-blizki-sa-okolo-nas_94498/



Гласувай:
41



1. boliarkabg - Много са знаците...
17.05.2016 08:23
Съпругът ми почина преди 13 години. Знаете,че по традиция се поставят разни предмети от първа необходимост в ковчега. Тогава още мобилните апарати не бяха завладяли толкова света. Неговата работа беше свързана наистина с голяма мобилност. Телефонът му остана при мене. Сложих за "из път" стар телефон без карта. Няколко дни след погребението в 2.23 минути през нощта телефонът му звънна. Скочих от леглото все още под стреса от случилото се преди дни и погледнах апарата. На дисплея беше изписано името му. Помислих,че сънувам. Това беше неговият телефон в моята стая ,а той беше погребан. Нямаше как да ми звъни от собствения си телефон. Легнах си. Сутринта отворих телефона и там показваше, че ДА, 2.23 минути ТОЙ ми е звънял. За да не става дълго няма да разказвам и другите знаци,само ще добавя,че след 40 дни се мъчех да поставя на прозоречната дограма маджун, а не ми се получаваше и аз говорех на съпруга ми. Защо ме е оставил сама да се трудя и да се мъча над такива неща,които не мога. Нещо прошумоля зад гърба ми. Обърнах се. В стаята зад мене, по средата на празното място буквално се беше материализирало младо гълъбче. Остави се да го хвана, погалих го, поплаках си,а то стоеше сгушено. После отворих прозореца и то отлетя плавно навън.
Та...има знаци...
цитирай
2. adassa - Съпругът ми почина преди 13 години. ...
17.05.2016 08:43
boliarkabg написа:
Съпругът ми почина преди 13 години. Знаете,че по традиция се поставят разни предмети от първа необходимост в ковчега. Тогава още мобилните апарати не бяха завладяли толкова света. Неговата работа беше свързана наистина с голяма мобилност. Телефонът му остана при мене. Сложих за "из път" стар телефон без карта. Няколко дни след погребението в 2.23 минути през нощта телефонът му звънна. Скочих от леглото все още под стреса от случилото се преди дни и погледнах апарата. На дисплея беше изписано името му. Помислих,че сънувам. Това беше неговият телефон в моята стая ,а той беше погребан. Нямаше как да ми звъни от собствения си телефон. Легнах си. Сутринта отворих телефона и там показваше, че ДА, 2.23 минути ТОЙ ми е звънял. За да не става дълго няма да разказвам и другите знаци,само ще добавя,че след 40 дни се мъчех да поставя на прозоречната дограма маджун, а не ми се получаваше и аз говорех на съпруга ми. Защо ме е оставил сама да се трудя и да се мъча над такива неща,които не мога. Нещо прошумоля зад гърба ми. Обърнах се. В стаята зад мене, по средата на празното място буквално се беше материализирало младо гълъбче. Остави се да го хвана, погалих го, поплаках си,а то стоеше сгушено. После отворих прозореца и то отлетя плавно навън.
Та...има знаци...

Благодаря, споделихте от сърце ! Самата аз имах случай, когато чух почукване по вратата, малко след като бе починала моя роднина. Срещала съм и други хора, които споделят сходни истории, което от своя страна бе повода да се заинтересувам по-сериозно от тези въпроси.
цитирай
3. milanski - Нещо перверзно ми се вижда.
17.05.2016 15:22
Защо не ходят да си гледат, каквато работа имат умрелите, ами стоят тук и воайорстват роднините си?
цитирай
4. rozzata - В много случай, когато все още ду...
17.05.2016 20:10
В много случай, когато все още душата не е напуснала този свят, стига да иска може да показва присъствие в рамките на 40 дена. А вече, тези които оставят заклещени, на тях трябва да се помага, защото щом са тук или са се самоубили, или са умрели насилствено или нещо ги свързва и затова, не могат да намерят покой и да преминат и да продължат.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031